• Gratis retourneren

    Niet tevreden? Retourneer eenvoudig en gratis binnen 30 dagen.

  • Snelle levering

    Bestel vóór 16:00 uur en je bestelling wordt dezelfde dag verzonden!

  • Veilig bestellen

    Bestel veilig en gemakkelijk via het vertrouwde platform bol.com.

  • 24/7 klantenservice

    Ons team staat elke dag klaar om je vragen snel te beantwoorden.

Veelgestelde vragen

Waar is mijn pakketje?

Mijn pakket staat geleverd maar ik heb geen pakket ontvangen. Wanneer dit gebeurt is het verstandig om eerst bij je buren na te vragen of zij misschien jouw pakket in ontvangst hebben genomen. Is dit niet het geval? Neem dan contact met ons op via je bol.com account en dien een klantvraag in.

Waar kan ik mijn track en trace vinden?

Pak je bestelnummer erbij en ga naar je bol.com account. Dien bij ons een klantvraag in en stuur erbij dat je geen track en trace kan vinden of hebt ontvangen. Onze klantenservice afdeling gaat dit voor je nakijken en de track en trace naar je opsturen.

Mijn pakket is beschadigd.

Is je pakket beschadigd aangekomen? Super vervelend natuurlijk. Maak een foto of video van het product met de bachadiging goed in beeld. (Foto’s kan je opsturen via je bol.com account) Wanneer je een video wilt meesturen gebruik dan ons mail adres: info@waveproducts.nl. Zo zullen we je zo snel mogelijk helpen met een oplossing.

Ik wil mijn product terug sturen, hoe werkt dit?

Jammer dat je je bestelling wilt retourneren. Geen probleem, wij helpen je om je pakket zo makkelijk mogelijk terug te sturen. Let op: Is het langer dan 30 dagen geleden dat je je pakket hebt ontvangen? Dan kunnen wij deze helaas niet meer retour ontvangen. Zit je binnen de 30 dagen? Ga naar de retour pagina op jebol.comaccount.

Ik kan het antwoord op mijn vraag niet gevonden, wat nu?

Geen probleem! Neem contact met ons op via info@waveproducts.nl en ontvang zo snel mogelijk het antwoord op jouw vraag!

© 2025 WAVE, Website Design

    Login

    Forgot your password?

    Don't have an account yet?
    Create account